سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خیانت در امانت یک راننده

فرمانده انتظامی مازندران از خیانت راننده مورد اعتماد یک مال باخته در محمودآباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی مراجعه فردی به مرجع انتظامی و قضائی شهرستان "محمودآباد"، مبنی بر کلاهبرداری ۹۰۰ میلیارد ریالی از وی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد، مال باخته که برای مدتی طولانی در سفر خارج از کشور بوده برای انجام امور اداری و تجاری، همه اموال و دارایی‌های خود را به فردی که راننده و مورد اعتماد وی بوده، واگذار کرده است.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: فرد مورد اعتماد شاکی که متهم به خیانت در امانت و کلاهبرداری است با سوء استفاده از این اعتماد پس از فروش اموال و دارایی‌های شاکی، اقدام به سرمایه گذاری در امر خرید و فروش بیش از ۳ هراز تن برنج و کسب مال نامشروع می‌کند.

سردار میرزایی افزود: در ادامه رسیدگی به این پرونده، کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم به خیانت در امانت و کلاهبرداری را که در ییلاقات یکی از شهرستان‌های همجوار مخفی شده بود، شناسایی کردند.

او گفت: با هماهنگی قضائی این فرد در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد و در تحقیقات به عمل آمده به ۹۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: متهم پس از تشکیل پرونده و با قرار قانونی صادره از مرجع قضائی روانه زندان شد.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.