سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت رفع سایه تخریب از بنا‌های تاریخی استان یزد

فرماندار اشکذر با اشاره به ضرورت رفع سایه تخریب از بنا‌های تاریخی استان، گفت: با جدیت از سازمان‌های مردم نهاد در حوزه میراث فرهنگی حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، هادی نسب فرماندار اشکذر، پشتکار و فعالیت‌های گروه خرد اسفنجرد را ستودنی توصیف کرد و رفع سایه تخریب از  بنا‌های تاریخی و احیای آثار باستانی، را ضروری دانست.

هادی نسب، تداوم عملیات احیا و مرمت بنای فاخر و قدیمی مسجد جامع تک مناره عزآباد را مرهون زحمات گروه مردم‌نهاد اسفنجرد و حمایت‌های مردمی هستیم.

سید مصطفی فاطمی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نیز، ضمن قدردانی از تلاش‌های گروه مردمی اسفنجرد و حمایت‌های فرماندار شهرستان، اظهار کرد: تمام اقدامات و فعالیت‌های احیا و مرمت مسجد تک مناره عزآباد با هماهنگی و نظارت اداره میراث فرهنگی انجام شده است.

او در ادامه بعد از شنیدن جزئیات اقدامات و فعالیت‌های موردنیاز جهت ادامه عملیات بازسازی بنای مزبور، ضمن اتخاذ تمهیدات لازم، قول مساعدت و همکاری داد.

محمدرضا قانع، نماینده گروه مردم نهاد خرد اسفنجرد نیز ضمن قدردانی از حمایت فرماندار و همکاری اداره میراث فرهنگی، به بیان اقدامات و فعالیت‌های انجام شده و نیازمندی‌های تداوم احیای مسجد جامع عزآباد پرداخت.

لازم به ذکر است، هادی‌نسب فرماندار اشکذر با همراهی سیدمصطفی فاطمی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، از روند مرمت و بازسازی اثر تاریخی مسجد تک‌مناره عزآباد بازدید کرد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.