سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۸ نانوایی متخلف شادگان پای میز محاکمه

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: ۱۸ پرونده تعزیراتی برای نانوایی‌های متخلف در این شهرستان در پی انجام ۲۳۵ مورد بازرسی تشکیل شد.

امید صبری پور، سرپرست فرمانداری شادگان در حاشیه جلسه کارگروه آرد، نان و گندم شهرستان که با حضور اعضای این کارگروه برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: تشدید بازرسی‌ها، برخورد قاطع با نانوایان متخلف و حمایت از نانوایان قانونمند باید با جدیت از طریق اعضای کارگروه عملیاتی و اجرایی شود.

او به انجام ۲۳۵ بازرسی از نانوایی‌ها و تشکیل ۱۸ پرونده تعزیراتی طی امسال اشاره کرد و افزود: نان، مهم‌ترین غذای مردم است و باید با نظارت دائمی بر کیفیت، بهداشت و... بهترین نان به مردم ارائه شود، به همین منظور تشدید نظارت تیم‌های بازرسی مشترک بر نحوه توزیع آرد، کیفیت تولید و عرضه نان در این شهرستان الزامی است.

صبری پور اظهار داشت: بهبود کمی و کیفی پخت نان انتظار مردم است و با توجه به شیوع بیماری کرونا، باید بازرسی و نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و کیفیت نان افزایش پیدا کند، ضمن اینکه نصب تابلو اطلاعات ضروری از قبیل؛ ساعات کار و روز تعطیلی نانوایی‌ها، قیمت، وزن نان و شماره تماس رسیدگی به شکایات مردمی در ورودی نانوایی‌ها و در معرض دید مشتریان ضروری است و اداره صنعت، معدن و تجارت، مسئولیت نظارت مستمر در این زمینه و برخورد قانونی با متخلفان را برعهده دارد.

سرپرست فرمانداری شادگان بیان کرد: در روند تهیه و توزیع نان به عنوان کالای اساسی و ضروری مردم، هیچگونه کوتاهی قابل قبول نیست و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.