سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دفتر اطلاع‌ رسانی گردشگری در فرودگاه بین‌المللی شیراز احیا می‌شود

در نشستی با حضور مدیرکل میراث‌ فرهنگی فارس و مدیرکل فرودگاه‌ های استان راهکار‌های همکاری بیشتر و رفع مشکلات دو حوزه بررسی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، هادی شه‌ دوست شیرازی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: در سال‌های اخیر با تحول اساسی در صنعت حمل‌ و نقل پیشرفت شگرفی در صنعت گردشگری به وجود آمده و این امر مستلزم توجه نظام‌مند به ابعاد مختلف فنی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و زیست‌ محیطی در استفاده از جاذبه‌های گردشگری است.

او بیان کرد: به دنبال تعاملی سه‌ جانبه با فرودگاه و شهرداری هستیم تا مشکلات رانندگان تاکسی فرودگاه را رفع کنیم.

شه‌دوست شیرازی تصریح کرد: آموزشگاه‌های تحت نظارت اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان فارس آماده آموزش و ارائه خدمات به رانندگان تاکسی فرودگاه است که باید با آموزش صحیح تخصصی، خدمات‌ رسانی به گردشگران را هدفمندتر کنیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس ادامه داد: ما به دنبال احیای دفتر اطلاع‌ رسانی گردشگری در ترمینال خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب (ره) شیراز هستیم  که باید از فضای ترمینال خارجی در زمینه اطلاع‌ رسانی استفاده شود.

او افزود: باید با برنامه‌ریزی و استفاده از راهکار‌های عملی و قانونی، مشکلات گردشگران سلامت ورودی از کشور‌های حوزه خلیج‌ فارس به شیراز را ساماندهی کنیم.

غلامرضا کریم آقایی مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس نیز  اضافه کرد: با توسعه گردشگری مشکلات اجتماعی به‌ ویژه اشتغال حل می شود و گردشگری در شیراز باید به جایگاه خودش برسد.

او اظهار کرد: با وجود جاذبه‌های متنوع تاریخی، فرهنگی، طبیعی و مذهبی ، حمل‌ونقل هوایی در استان فارس  به خصوص شهر شیراز در توسعه گردشگری اهمیت ویژه‌ای دارد.

آقایی گفت: اداره‌کل فرودگاه‌های استان فارس آماده همکاری بیش‌ از پیش  را به منظور  توسعه صنعت گردشگری استان پهناور فارس دارد.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.