سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار فراخوان برنامه فرهنگی ظهر انتظار در چهارمحال و بختیاری

برنامه فرهنگی، ادبی و هنری «ظهر انتظار» ویژه کودکان و نوجوانان در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، برنامه فرهنگی، ادبی و هنری «ظهر انتظار» ویژه کودکان و نوجوانان در سه بخش نقاشی، عکاسی و نقاشی به میزبانی ستاد اقامه نماز و سایر دستگاه‌های فرهنگی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

این برنامه در بخش‌های نقاشی با مداد رنگی و کاغذ A۴ ویژه گروه سنی شش تا ۱۱ سال، عکاسی حداقل پنج قطعه عکس ویژه گروه سنی ۱۲ تا ۱۶ سال و شعرخوانی ضبط حداکثر دو دقیقه ویژه گروه سنی ۱۶ تا ۱۸ سال برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


نماز اول وقت، عفاف و حجاب در مراسمات عزاداری، شور حسینی در کودکان و نوجوانان، آیین‌های عزاداری در محل سکونت و عاشورا و انتظار ظهور امام زمان (عج) و کودکان در عاشورا با محوریت حضرت رقیه (س)، حضرت علی اصغر (ع) و حضرت قاسم (ع) از موضوعات این برنامه فرهنگی است.

مهلت ارسال آثار ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۰ تعیین شده است و به پنج اثر برگزیده در هر بخش هدایای ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را به ستاد اقامه نماز چهار محال و بختیاری تحویل دهند و یا به سامانه الکترونیکی setadnamaz.chb@chmail.ir ارسال کنند.

برنامه فرهنگی، ادبی و هنری «ظهر انتظار» به میزبانی ستاد اقامه نماز و با همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج)، اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئت رزمندگان اسلام چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.