سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ششمین شهید مدافع سلامت ایلام تشییع و بدرقه شد

مراسم تشییع و بدرقه پیکر شهید جهاندار رستم‌خانی به عنوان ششمین شهید مدافع سلامت استان در محوطه بیمارستان شهید مصطفی خمینی (ره) ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، مراسم تشییع و بدرقه پیکر شهید جهاندار رستم‌خانی به عنوان ششمین شهید مدافع سلامت استان با حضور مسئولان و پزشکان و کا‌رکنان حوزه‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی در محوطه بیمارستان شهید مصطفی خمینی (ره) ایلام با رعایت فاصله گذاری و دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ، در حاشیه این آیین ، ضمن تسلیت شهادت این پرستار فداکار و دلسوز به عموم مردم استان و جامعه پزشکی و خانواده ایشان، گفت: امروز شاهد شهادت یکی از همکاران ارجمند و زحمتکش و شایسته‌ای بودیم که در راه خدمت به مردم و بیماران جان خود را فدا کرد.

او ادامه داد: مرحوم شهید جهاندار رستم‌خانی از پرستاران خوشنام، با اخلاق و متعهدی بودند که با حضور خود در کنار پزشکان و کادر درمانی بیمارستان، بسیار بیشتر از وظایف و رسالت سازمانی به بیماران خدمت می‌نمودند.

کریمیان مطرح کرد: همکاران ما در نهایت تلاش و مسئولیت‌پذیری به طور شبانه‌روزی در راستای حفظ سلامت مردم و بیماران، ایثارگرانه خدمت می‌کنند و در خط مقدم مقابله با این بیماری قرار دارند.

او اظهار کرد: بیماری کرونا از تمام جهات فشار بسیار زیادی بر دانشگاه وارد کرده و خطرات این بیماری همواره جان همکاران ما را تهدید می‌کند بنابراین از مردم شریف استان ایلام انتظار داریم که به خاطر حفظ جان خود و کمک به کادر درمان، دستورالعمل‌های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند.

او افزود: ان‌شاءالله هرچه سریعتر واکسیناسیون عمومی در سطح کشور صورت پذیرد تا شاهد رهایی جامعه از این ویروس منحوس باشیم.

 پیکر این شهید مدافع سلامت در آمبولانس در محوطه بیمارستان توسط مسئولان و پزشکان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی با قرائت فاتحه و در میان اندوه و حزن مسئولان و همکارانش با نثار شاخه گل بدرقه و جهت خاکسپاری، روانه آرامگاه ابدی‌اش شد.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۴۳ ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
خدا رحمتش کند