سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره دامپزشکی رامشیر مطرح کرد؛

معدوم سازی بیش از یک تن گوشت قرمز منجمد غیر قابل مصرف انسانی در رامشیر

رئیس اداره دامپزشکی رامشیر از معدوم سازی بیش از یک تن گوشت قرمز منجمد «غیر قابل مصرف انسانی» به منظور صیانت و حفاظت از سلامت و بهداشت عمومی جامعه خبر داد.

داریوش ملک احمدی رئیس اداره دامپزشکی رامشیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: طی بازرسی‌های کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این اداره در سطح شهرستان رامشیر و مراکز نگهداری فرآورده‌های خام دامی، بیش از یک تن گوشت قرمر منجمد غیر قابل مصرف انسانی معدوم گردید.

او افزود: به منظور بازرسی‌های مستمر کارشناسان این اداره از مراکز عرضه و نگهداری فرآورده‌های خام دامی شهرستان رامشیر، مقدار بیش از یک تن گوشت بدلیل منقضی شدن تاریخ مصرف آن‌ها شناسایی و پس از نمونه گیری و ارسال به آزمایشگاه مرجع اداره کل دامپزشکی استان خوزستان و تاییدیه آزمایشات تخصصی محموله ضبطی غیر قابل مصرف انسانی تعیین گردید.

ملک احمدی بیان کرد: پس از هماهنگی با دادستان شهرستان رامشیر برای معدوم سازی به محل لاشه سوز کشتارگاه شهرداری انتقال گردید و در حضور نمایندگان دادستانی، شبکه بهداشت و کارشناسان دامپزشکی امحاء و از چرخه مصرف انسانی خارج گردید.

انی مقام مسئول در ادامه با تاکید بر نظارت مداوم و دقیق بازرسین بهداشتی این اداره بر سلامت فرآورده‌های خام دامی عرضه شده در مراکز عرضه و نگهداری این شهرستان از شهروندان خواست تا در جهت حفظ سلامت خود و خانواده، فرآورده‌های خام دامی را از فروشگاه‌های مجاز خریداری و هنگام خرید به شرایط ظاهری و بهداشتی محموله از جمله بو و رنگ طبیعی، مشخصات بهداشتی مانند تاریخ تولید و انقضا دقت نمایند.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.