سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری بیست و دومین کنگره پژوهشی سالیانه ملی در گناباد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: بیست و دومین کنگره سالیانه ملی و هشتمین کنگره بین‌المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی کشوراز ۹ الی ۱۱ شهریور ماه به میزبانی گناباد در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جواد باذلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: تعداد ۹۱۶ مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شد که از این تعداد، ۲۰۹ مقاله پس از داوری، پذیرفته شد؛ ۶۴ مقاله پذیرفته شده به صورت سخنرانی و ۱۴۵ مقاله در قالب پوستر ارائه خواهد شد.

او افزود: در کنار کنگره، پنل‌های اختصاصی از جمله هشت پنل سخنرانی و هفت پنل پوستر در حوزه‌های علوم پایه بالینی، پرستاری برگزار خواهد شد و سه مقاله به صورت پوستر از مقالات خارجی و چهار سخنران خارجی نیز در همایش خواهیم داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد ادامه داد: با توجه به اینکه بیماری کرونا تمام ابعاد زندگی ما از جمله ابعاد اجتماعی سیاسی اقتصادی و سلامت و آموزش را تحت تأثیر خودش قرار داده است، در حوزه بهداشت و سلامت زحمات بسیاری برای ارتقاء سلامت و کاهش آثار و تأثیرات بیماری بر روی مردم کشیده می‌شود و در حوزه آموزش و پژوهش هم تلاش بر این بود که خدشه‌ای به این امر وارد نشود.

باذلی بیان کرد: این کنگره به صورت مجازی و آنلاین، از طریق http://live.gmu.ac.ir/ و http://۲۲arcims.gmu.ac.ir/webinar پخش می‌شود.

او تصریح کرد: پیش از آغاز رسمی این کنگره، روز‌های ۶ تا ۸ شهریورماه، کارگاه‌هایی با عنوان «پژوهش در تعیین کننده‌های اجتماعی سلامت»، «گیاهان دارویی و دارو‌های گیاهی»، «مرور سیستماتیک»، «ایده پردازی و ثبت اختراع»، «اخلاق در پژوهش»، «روش‌های انتخاب مجله مرتبط با تحقیق انجام شده»، «آشنایی با اصول کارآفرینی» برگزار شده بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد تاکید کرد: شبکه جهانی آموزش و پژوهش علمی یوسرن (USERN)، دانشگاه غالب کابل، موسسه تحصیلات عالی رازی افغانستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل آکسفورد، در برگزاری بیست و دومین کنگره پژوهشی سالیانه ملی و هشتمین کنگره بین‌المللی دانشجویان علوم پزشکی مشارکت و پشتیبانی علمی و معنوی داشته‌اند.

انتهای پیام// ح.ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.