سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهروند خبرنگار؛

تکلیف آتش نشانان پیمانی کرج چه می‌شود؟

شهروند خبرنگار ما از بلاتکلیفی تبدیل وضعیت آتش نشانان کرج گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، شهروند خبرنگارمان در تماسی با ما گفت: من مادر یکی از آتش نشانان شهرداری کرج هستم ابتدا به پسر من گفتند سه ساله تبدیل وضعیت می شود و بعد گفتند پنج ساله این اتفاق می افتد اما هفت سال گذشته و هنوز اتفاقی برای فرزند من نیفتاده و همین مسئله باعث پرداخت نشدن مزایای او شده است.

وحیدی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در این باره گفت: حقوق و مزایای همکاران پیمانی با همکاران رسمی هیچ تفاوتی ندارد حتی کسوراتی انجام می شد که براساس ابلاغیه سازمان همیاری شهرداری ها دیگر اعمال نمی شود.

او افزود: رسمی شدن افراد براساس موازین سازمان های دولتی بعد از سه سال و پنج سال است اما همکاران پیمانی در آتش نشانی، بعد از هشت سال می توانند اقدامات لازم برای تبدیل وضعیت را انجام دهند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: براساس قانون آتش نشانان عضو خانواده های ایثارگر می توانند به حالت رسمی دربیایند.

شما مخاطبان می توانید گزارش ها و سوژه های خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی به عنوان شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc برای ما ارسال کنید.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.