سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

‌بیش از ۵ میلیارد تومان طرح عمران شهری در چابهار افتتاح و کلنگ‌زنی شد

فرماندارچابهار گفت : ۱۲ پروژه عمران شهری چابهار با اعتبار ۵ میلیاردو ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

رحمدل بامری فرماندار چابهار در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه در چابهار بر کسی پوشیده نیست به‌طوریکه در بیشتر شاخص‌ها اقدامات خوبی صورت گرفته، اما برای رسیدن به وضعیت مطلوب، راه‌های نرفته زیادی پیش رو داریم.

وی گفت:  توسعه سواحل مکُران که در واقع قلب انجام خدمات نظام است، نگاه ویژه مقام معظم رهبری «مدظله العالی» را پشتوانه خود دارد.

بامری ادامه داد: چابهار شهر توریستی، گردشگری و تفریحی است و خدمات و سرانه‌های آن باید براساس جایگاه و موقعیت آن در نظر گرفته شود و همه می‌دانند ظرفیت‌های خدادادی چابهار بی‌نظیر بوده، اما در کنار آن مشکلات متعددی هم وجود دارد که باید رفع شود.

وی اضافه کرد: همزمان با هفته دولت ۴۴ پروژه با اعتبار یک هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال در چابهار افتتاح شد که این، تنها گوشه‌ای از نگاه دولت به توسعه این منطقه است.

بامری گفت: شهردار چابهار جوان، پویا، پای کار و خدماتش قابل تحسین است که در مدت مسوولیت خدمات شایان توجهی انجام داده است برای همین بار دیگر اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار را ابقا کردند تا از خدماتش بیشتر استفاده شود.

فرماندار چابهار همچنین به موضوع مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: اقدامات مقابله‌ای درخصوص کرونا در چابهار مطلوب بوده است و موج‌های مختلف را مدیریت و در این زمینه شاهد کمترین تلفات بوده‌ایم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.