سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید سرپرست شهرداری زاهدان برایجاد، توسعه، حفظ و نگهداری فضای سبز شهری

سرپرست شهرداری زاهدان گفت: مبحث فضای سبز به عنوان یکی از موضوعات‌مهم در مسائل شهری همواره نیازمند توجه ویژه و خاصی از سوی مدیران شهری است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محمد امیر براهویی سرپرست شهرداری زاهدان در از ایستگاه پمپاژ ورودی شهر از سمت غرب گفت: مبحث فضای سبز به عنوان یکی از موضوعات‌مهم در مسائل شهری همواره نیازمند توجه ویژه و خاصی از سوی مدیران شهری است که باید در اولویت امور قرار داشته باشد.

وی گفت: تامین‌منابع آبی و ایجاد ساز و کار مناسب جهت تضمین حفظ و نگهداری فضای سبز پس از اجرا به عنوان دو مقوله مهم در راستای توسعه فضای سبز شهری از اهمیت زیادی برخوردار است که باید در این راستا به بهترین نحو عمل شود.

براهویی از ایجاد ۱۵۰ کیلومتر شبکه آبرسانی در سطح شهر خبر داد و افزود: در حوزه تامین آب خوشبختانه تا کنون اقدامات و فعالیت‌های خوبی صورت پذیرفته به طوری که در این راستا با اجرای ۱۵۰ کیلومتر شبکه آبرسانی در سطح بلوار‌ها و میادین آن شاءالله به زودی مشکل کمبود فضای سبز در قسمت‌هایی از شهر به ویژه ورودی شهر از سمت غرب و شهرک‌های الغدیر، جهاد و برق برطرف خواهد شد.

وی در ادامه گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته اقدامات مرتبط با اجرای شبکه آبیاری در این محدوده‌ها آغاز شده و به زودی عملیات لوله گذاری در دو مسیر اصلی واقع در شهرک‌های جهاد و برق و بلوار جدید الاحداث شهرک الغدیر انجام خواهد شد.

سرپرست شهرداری زاهدان خاطرنشان کرد: با توجه به اجرای شبکه آبیاری در بلوار منتهی به مجتمع تفریحی براسان و همچنین تامین منابع آبی مورد نیاز و ایجاد ایستگاه پمپاژ، ان شاءالله عملیات لوله گذاری در موقعیت‌های مذکور ظرف هفته آینده آغاز خواهد شد.

محمد امیر براهویی اظهار امیدواری کرد: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته عملیات لوله گذاری در مسیر‌های تعیین شده در شهرک‌های الغدیر، جهاد و برق تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید و سال آینده شاهد توسعه فضای سبز مورد نیاز در این محدوده‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.