سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین خبرداد ؛

دستگیری ۱۰ توزیع کننده و خرده فروش موادمخدر در اسفراین

سرهنگ مجید یگانه پور از دستگیری ۱۰ توزیع کننده و خرده فروش موادمخدر در اسفراین خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   سرهنگ مجید یگانه پور فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با توزیع کنندگان موادمخدر تشدید طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز روستای سست شهرستان به مدت ۲۴ ساعت به مرحله اجرا گذاشته شد.

او با اشاره به اینکه این طرح با همکاری چند اکیپ از پلیس‌های تخصصی، یگان امداد و پاسگاه ایرج اجرا شد، افزود: در اجرای این طرح ماموران با هماهنگی قضائی در چند عملیات ضربتی موفق به شناسائی و دستگیری ۱۰ خرده فروش و توزیع کننده موادمخدر شدند.


بیشتر بخوانید 


سرهنگ یگانه پور با بیان اینکه در بازرسی از چند مخفیگاه متهمان مقدار ۴۰۰ گرم انواع مواد مخدر و مقدار زیادی اقلام ممنوعه کشف گردید، تصریح کرد: در این خصوص ۲ دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، افزود :  هدف ازتشدید اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ایجاد امنیت پایدار و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم است و همواره از شهروندان انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.