سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی مشترکان دیتای خانگی هفت تپه از اینترنت پرسرعت

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از بهره مندی مشترکان دیتای خانگی شهرستان هفت تپه از اینترنت پرسرعت با راه اندازی تجهیزات و ارتقاء پهنای باند خبر داد.

رحیم فلاح زاده، مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پس از همه گیری ویروس کرونا، استفاده از خدمات و شبکه‌های مخابراتی برای سلامت، آموزش، اقتصاد و دیگر فعالیت‌های اجتماعی مردم امری ضروری و اجتناب ناپذیر شده است.

او افزود: در این رابطه به منظور پایداری شبکه و ارائه خدمات مطلوب به مشترکان به منظور جلب رضایت آنها، عملیات توسعه و ارتقاء اینترنت پهن adsl خانگی شهرستان هفت تپه در دستور کار مخابرات منطقه خوزستان قرار گرفت و با تلاش گسترده کارشناسان فنی حوزه شبکه دیتا مخابرات منطقه، با نصب و راه اندازی تجهیزات فنی، پهنای باند ۲ برابر شد.

فلاح زاده اظهار داشت: ۲ برابر شدن پهنای باند و توسعه و ارتقاء شبکه دیتا، سبب بهره مندی مشترکان اینترنت adsl خانگی در این شهرستان از خدمات با کیفیت مطلوب و افزایش سرعت تبادل اطلاعات شده است.

به گفته مدیر مخابرات منطقه خوزستان؛ با توسعه شبکه مخابراتی در زمان شیوع ویروس کرونا، زمینه‌های ارتباطات مطلوب و مورد نیاز جامعه تأمین شد، بطوری که همه فعالیت‌های روزانه مردم با استفاده از این شبکه‌ها با کیفیت بالاتری صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.