سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام آزمون داوطلبان صنعت ساختمان ادامه دارد

برای اجرای تعیین مهارت شاغلین صنعت ساختمان خوزستان ثبت نام از داوطلبین آزمون صنعت ساختمان آغاز و تا ۱۵ شهریور ماه ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد عنایتی راد رئیس اداره سنجش و تعیین صلاحیت حرفه‌ای اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: با هدف اجرای تعیین مهارت شاغلین صنعت ساختمان استان ثبت نام از داوطلبین آزمون صنعت ساختمان آغاز وتا ۱۵ شهریور ماه ادامه دارد. 

او افزود: ثبت نام از این داوطلبان به صورت الکترونیکی و  از طریق پورتال سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور صورت می‌پذیرد و این آزمون در رشته‌هایی ازقبیل آرماتوربند، کاشیکار، لوله کشی گاز خانگی و تجاری، بنای سفت کار، در و پنجره ساز، سنگ کار، عایق کار رطوبتی، قالب بند و کفراژ، لوله کش و نصاب وسایل بهداشتی، نقاش ساختمان، نقشه بردار، کاشیکار، گچ کار، برق کار ساختمان، بتن ساز و بتن ریز ۲۵ شهریوربرگزار می‌شود. 

عنایتی راد بیان داشت: دارندگان کارت مهارت بخش صنعت ساختمان می‌توانند با مراجعه به بیمه تامین اجتماعی، تحت پوشش قرار گرفته و از مزایای آن برخوردار شوند و شرکت کنندگان در صورت قبولی در این آزمون و نیز آزمون عملی، موفق به دریافت کارت مهارت می‌شوند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.