سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر امور اجتماعی منطقه آزاد چابهار؛

منطقه آزاد چابهار از مربیان ورزشی باتجربه استفاده می‌کند

آبروش گفت: سازمان منطقه آزاد چابهار از مربیان ورزشی باتجربه در راستای آموزش و شناسایی استعدادهای ورزشی شهرستان چابهار و نواحی هم‌جوار استفاده می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مهدی آبروِش مدیر امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: به‌منظور ایفای نقش مسئولیت اجتماعی در حوزه ورزش و امور جوانان همچون سال‌های گذشته نسبت به انعقاد قرارداد با مربیان کاردان و باتجربه بومی برای استعدادیابی در رده‌های سنی مختلف، اقدام کرده است.

آبروش اضافه کرد: این برنامه‌های حمایتی به‌منظور توسعه و ترویج رشته‌های ورزشی آقایان و بانوان، دیده شده است.

وی همچنین اظهار داشت: بهره‌مندی جامعه محلی از ظرفیت‌های موجود در نوار ساحلی شهرستان چابهار، نظارت بر استفاده درست از امکانات و ارائه آموزش‌های لازم به ورزشکاران و کثرت و تعدد علاقه‌مندان به رشته‌های ورزشی از دیگر اهداف سازمان منطقه آزاد چابهار است.

سازمان منطقه آزاد چابهار با توجه به بررسی شرایط و وضعیت ورزشی موجود در سطح شهرستان، با اولویت رشته‌های آبی و ساحلی، کریکت، موج‌سواری و قایقرانی اقدام به انعقاد قرارداد همکاری با پنج نفر از مربیان باتجربه بومی در سال جاری برای استعدادیابی در رده‌های سنی مختلف، آموزش صحیح و اصولی این رشته‌ها به ورزشکاران، آموزش و تشکیل تیم، استفاده از ظرفیت‌های موجود در منطقه و کاهش آسیب‌های فیزیکی احتمالی طی تمرینات ورزشی کرده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.