سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بانک نفس در ایرانشهر افتتاح شد

بانک نفس با هدف ارائه امانی تجهیزات کمک تنفسی برای بیماران مبتلا به کرونا در ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رضا منصوریان   معاون ارتباطات بنیاد نیکوکاری فرشته‌ها در افتتاح بانک نفس ایرانشهر  اظهارداشت: این بانک با همت موسسه خیریه نیکوکاران شریف و این بنیاد ساخته شده است.

رضا منصوریان با بیان اینکه وجود اکسیژن برای بیماران کرونایی مساله‌ی حیاتی است افزود: تجهیزات کمک تنفسی این بانک به ارزش یک میلیارد ریال به طور امانی در اختیار بیماران کرونایی این شهرستان قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان: درکنار ارائه تجهیزات کمک تنفسی به بیماران کرونایی ایرانشهر به خانواده‌های کم‌برخوردار و آسیب‌پذیر نیز بسته‌های معیشتی و بهداشتی داده می‌شود.

امام جمعه ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان نیز در آیین افتتاح بانک نفس این شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از خیران کمک به نیازمندان و انفاق به مستمندان را از زیباترین خصلت‌های نیکوی مومنان دانست و گفت: در کنار نماز برجسته‌ترین عبادت که مورد تاکید قرآن و متون دینی بوده توجه و رسیدگی به امور فقرا و خانوارهای بی‌بضاعت است.

حجت‌الاسلام عیسی بزمانی افزود: در این شرایط سخت اقتصادی و شیوع کرونا بیماران علاوه بر درد و رنج مربوط به بیماری خود به لحاظ معیشتی نیز در تنگنا قرار دارند که انتظار می‌رود خیران با کمک خودشان در بخش‌های معیشتی و بهداشتی به نیازمندان کمک کنند.

ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۳۷ کیلومتری زاهدان مرکز این استان واقع شده است.

 

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.