سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تزریق دُز دوم واکسن کرونای معلمان خراسان رضوی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تزریق دُز دوم واکسن کرونای معلمان خراسان رضوی آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تا کنون بیش از ۷۵هزار نفر از معلمان خراسان رضوی دُز اول واکسن را دریافت کرده‌اند که برای دریافت دُز دوم به آنان با ارسال پیامک اطلاع رسانی می‌شود.

او افزود: در این دوره تنها ۲پایگاه ویژه واکسیناسیون فرهنگیان در مشهد فعال است و معلمان و فرهنگیان می‌توانند برای دریافت دز دوم واکسن به پایگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی در شهر مشهد و شهر‌های دیگر استان مراجعه و با ارائه کد ملی واکسن دریافت کنند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به اینکه الزام و اجباری برای واکسیناسیون همکاران فرهنگی وجود ندارد ادامه داد: اعلام زمان و مکان دریافت واکسن به تمامی ۱۳۰ هزار معلم و پرسنل آموزش و پرورش استان انجام شده است و افرادی که تا کنون موفق به دریافت واکسن نشده اند، یا تمایلی به استفاده از واکسن ندارند و یا خود و اعضای خانواده‌شان درگیر بیماری هستند که برای کسب آمادگی دریافت واکسن نیازمند گذر زمانند و یا بر اساس شرایط سنی، واکسن را از طریق دیگری دریافت کرده‌اند.

خدابنده بیان کرد: تنوع و تعدد واکسن در پایگاه‌های واکسیناسیون معلمان کاملا تابع تنوع و تعدد اعلامی از سوی وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کروناست بنابراین هرگونه تغییر در این بخش ناشی از تغییرات موجودی واکسن در کشور و سهمیه استان خواهد بود.

۹۰هزار معلم، معادل حدود هشت درصد جمعیت معلمان کشور و بیش از یک میلیون و ۳۰۰هزار دانش‌آموز، معادل ۹درصد جمعیت دانش‌آموزی کشور در خراسان رضوی حضور دارند.

انتهای پیام//م.م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.