سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عرضه ۳ هزار و ۶۰۶ تن محصولات پتروشیمی فردا در بورس کالا

تالار صادراتی بورس کالا، فردا میزبان عرضه ۳ هزار و ۶۰۶ تن پلی وینیل کلراید (پی وی سی) شرکت‌های پتروشیمی آبادان و پتروشیمی غدیر خواهد بود.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تالار صادراتی بورس کالای ایران، فردا (چهارشنبه ۱۰ شهریور ماه) میزبان عرضه ۳ هزار و ۶۰۶ تن پلی وینیل کلراید (پی وی سی) شرکت‌های پتروشیمی آبادان و پتروشیمی غدیر خواهد بود که از نکات قابل توجه، حجم بالای عرضه پتروشیمی غدیر به نسبت عرضه قبلی است.

 عرضه‌های فردا در تالار صادراتی شامل ۲ هزار و ۹۷۶ تن پی وی سی گرید S ۶۵ شرکت پتروشیمی غدیر به قیمت پایه ۱۷۰۰ دلار در هر تن است؛ عرضه قبلی این شرکت ۹۹۲ تن بوده است.

همچنین پتروشیمی آبادان دو محموله ۳۱۵ تنی پلی وینیل کلراید خود با گرید‌های S ۷۰ و S ۵۷ را روی تابلو معاملات می‌برد؛ هر دو این محموله‌ها با قیمت پایه یک هزار و ۸۳۰ دلار قیمت گذاری شده اند.


بیشتر بخوانید


از جمله مشخصات این عرضه‌ها می‌توان به تسویه آن‌ها اشاره کرد که صرفا به صورت اعتباری و از طریق پرداخت ارزی به حساب عرضه کننده است. اشخاص خارجی همزمان با انجام امور تسویه ملزم به ارائه کد فراگیر و همچنین مستندات مربوطه شامل ثبت و تاسیس شرکت و صاحبان امضا مجاز هستند.

گفتنی است، ابتدای عرضه‌های صادراتی پی وی سی در بورس کالا در مجموع یک هزار و ۵۰۰ تن از محصول پتروشیمی آبادان از مسیر بورس کالا برای صادرات به بازار‌های جهانی به فروش رفته است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.