سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا در آذربایجان غربی بازهم رکورد شکست/ ۴۱ فوتی در شبانه روز گذشته

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی هشدار داد: روند ابتلا به بیماری کرونا و فوتی های کرونا افزایشی است.

دکتر جواد آقازاده رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، با اشاره به اینکه وضعیت شیوع کرونا در استان بسیار وخیم شده هشدار داد: روند ابتلا به بیماری کرونا و فوتی های کرونا در استان افزایشی است.

آقازاده افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته هزار و ۴۸۷ نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده اند که رقم بسیار بالایی است.

وی اضافه کرد: از این تعداد، ۴۰۴ نفر در مراکز درمانی آذربایجان غربی بستری شده اند که در این خصوص نیز همچنان در اوج قرار داریم و تاکنون به این میزان بستری نرسیده بودیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی اظهار کرد: با اضافه شدن این تعداد، کل بستری‌شدگان سندرم حاد تنفسی در استان به ۲ هزار و ۱۲۳ نفر رسیده است.

آقازاده از بستری بودن ۲۹۳ نفر از بیماران کرونایی در بخش‌های مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی آذربایجان غربی خبر داد و گفت: از این تعداد ۷۵ نفر با استفاده از ونتیلاتور تنفس می‌کنند.

وی با اشاره به فوت ۴۱ نفر در آذربایجان غربی از جمله ۲۰ نفر در ارومیه طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹، بیان کرد: با اضافه شدن این تعداد، کل فوتی‌ها به پنج هزارو ۵۵۵ نفر رسیده است.

تاکنون ۲۳۶ هزار و ۵۸۱ نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد نیز ۲.۳ درصد جان خود را از دست داده است.

انتهای پیام/گ

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.