سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع‌آوری ۲۱ معتاد متجاهر در همدان

 جانشین فرمانده انتظامی استان همدان گفت: معتادان متجاهر در همدان جمع‌آوری شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ رضا زارعی، جانشین فرمانده انتظامی استان همدان گفت: طرح پاکسازی و جمع آوری معتادان متجاهر با همکاری عوامل یگان امداد و با استفاده از ظرفیت عوامل بسیج و شهرداری از ساعت یک بامداد اجرا شد.

او  افزود: به دنبال طرح پاکسازی و جمع آوری معتادان شبگرد، ۲۱ معتاد متجاهر جمع آوری شدند.

جانشین پلیس استان همدان اضافه کرد: در این طرح ۶ خرده فروش موادمخدر دستگیر و بیش از سه گرم انواع مواد مخدر بسته بندی شده آماده فروش از آن‌ها کشف شد.

سرهنگ زارعی در مورد اجرای طرح پاکسازی تفرجگاه، پارک‌ها و جمع آوری معتادان متجاهر بیان کرد: امنیت شهروندان و پاکسازی این قبیل اماکن که خانواده‌ها در آنجا حضور می‌یابند از اولویت‌های مأموریتی پلیس استان است و تا کسب رضایتمندی کامل مردم با قاطعیت اجرا می‌شود.

او بیان کرد: یک تن و ۹۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سه ماهه نخست سالجاری در این استان کشف و ضبط شده است که شامل ۶۶۶ کیلوگرم تریاک، ۱۲۱ کیلوگرم هروئین، ۱۲ کیلوگرم شیشه، ۴۸ کیلوگرم حشیش و یک تن و ۶۱ کیلوگرم سایر مواد است.

 جانشین فرمانده انتظامی استان همدان  اضافه کرد: میزان انهدام باند‌های تهیه و توزیع مواد مخدر در فصل بهار امسال نیز ۲۳ درصد افزایش داشته یعنی از ۲۲ به ۲۷ باند مواد مخدر در سه ماهه نخست امسال رسیده است.

انتهای پیام/د.ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.