سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از مرداد تا امروز؛

نقاط شمالی و مرکزی استان همدان بیشترین بارش را داشته است

مدیر کل سازمان هواشناسی استان همدان گفت: از مرداد و بین ۱۰۳ ایستگاه شبکه پایش هواشناسی بیشترین بارش در نقاط شمالی و مرکزی استان همدان بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسین عابد مدیر کل هواشناسی استان همدان  گفت: طی مرداد ماه ۱۴۰۰ از بین ۱۰۳ ایستگاه شبکه پایش هواشناسی استان همدان ۴۳ ایستگاه از ۰/۱میلیمتر الی ۱۷/۳ بارش ثبت شده که بیشترین فراوانی بارش در نقاط شمالی و مرکزی استان همدان بوده است

او  با اشاره به وضعیت بارش در سال زراعی جاری گفت: بررسی بارش در کشور در سال زراعی جاری ۳۸% نسبت به سال قبل و ۵۰% نسبت به بلند مدت کاهش بارش رانشان می‌دهد.

مدیر کل هواشناسی استان همدان افزود: از اول سال زراعی تا پایان مرداد ۱۴۰۰بارش استان همدان نسبت به سال قبل ۳۱ درصد و نسبت به بلند ۴۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

عابد تصریح کرد: دمای هوای در سطح کشور برای مرداد ماه ۰٫۹ درجه سلسیوس نسبت به بلند مدت و از ابتدای سال زراعی تا پایان مرداد ماه برابر ۱٫۲ درجه سلسیوس افزایش داشته است. این شرایط برای استان همدان در مرداد ۰٫۱ و از ابتدای سال زراعی جاری ۱٫۶ درجه افزایش دما رخ داده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.