سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع ۸ هزار نیاز حمایتی مددجویان کمیته امداد البرز

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد البرز گفت: نیاز‌های ۸ هزار خانواده مددجو از طریق مرکز مدیریت ارتباطات حمایتی کمیته امداد البرز برطرف شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، فلاح قنبری معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد البرز گفت:  از ابتدای سال جاری تاکنون نیازهای ۲۶ هزار خانواده مددجو از طریق مرکز مدیریت ارتباطات حمایتی کمیته امداد البرز شناسایی و ۸ هزار مورد از این نیازها برطرف شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد البرز افزود: این نیازها در زمینه مسکن، بهداشت و درمان، حمایت، کمک‌هزینه ازدواج، تحصیلی و حقوقی شناسایی شده است.

قنبری گفت: ۸ هزار موردنیاز مددجویی در قالب کمک‌هزینه ازدواج، لوازم ضروری خانگی، خدمات موردی، بهداشت و درمان، ودیعه و اجاره مسکن، تسهیلات وام کارگشایی، انشعابات آب و برق گاز و معافیت سربازی رفع شده است.

او با اشاره به این که نیاز مددجویان از طریق مرکز ارتباطات کمیته امداد البرز شناسایی می‌شود، افزود: در مرکز ارتباطات امداد اپراتور‌ها از طریق تماس با تمامی مددجویان نیاز‌های این افراد را شناسایی و طبقه‌بندی کرده و برای رفع آن‌ها به ادارات مربوطه ارجاع می‌دهند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد البرز با ابراز این که ایران همدل پویشی برای کمک به آسیب دیدگان است، گفت: مراجعه حضوری به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام (ره) و بیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد در استان البرز، تماس با شماره تلفن ۲۶۳۲۸۲۶۷۴۱ و واریز کمک نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۸۳۶۰ راه‌های مشارکت مردم نیکوکار است.

انتهای پیام/ ر .ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.