سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف باند توزیع مواد مخدر و دستگیری ۶سوداگر مرگ در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از شناسایی ۲ باند تهیه و توزیع انواع مواد مخدر و دستگیری ۶نفر از اعضاء این باند در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  سرهنگ محمد باقر سلگی ، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: در راستای مبارزه با باند‌های تهیه و توزیع مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر، با انجام کار اطلاعاتی دقیق از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر مطلع شدند.

او افزود: پس از هماهنگی قضائی، ۳نفر در این خصوص در مخفیگاهشان در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی صورت گرفته از این مخفیگاه، مقدار ۳۰گرم مواد مخدر هروئین و ۴۸ گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر  تصریح کرد: ماموران کلانتری۱۱ شهرستان با انجام ۳ماموریت غافلگیرانه از مخفیگاه ۳ سوداگر مرگ، مقدار یک گرم و ۳۵سانت هروئین، یک عدد پایپ استعمال، ۲ دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر و ۱۰۰ گرم ماده مخدر تریاک را کشف کردند و هر ۶ توزیع کننده مواد مخدر به مرجع قضائی معرفی شدند.

 سرهنگ سلگی گفت: با دقت و هوشمندی لازم مبارزه با این پدیده شوم که عامل نابودی و متلاشی شدن خانواده هاست در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.