سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترور جوانمردان ورزشکار پس از حذف فیزیکی از سوی استکبار

استکبار جهانی پس از حذف فیزیکی به ترور جوانمردان ورزشکار روی آورده است.

محمدرضا ییلاقی معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ،گفت: ترور اقدامی بزدلانه و ناجوانمردانه و ناشی از بن بست و اضمحلال استکبار است که متاسفانه در ابعاد مختلفی علیه مردم مستقل ایران ادامه دارد.

او افزود: دشمنان این مرز بوم امروزه ترور را فقط محدود به حذف فیزیکی نمی‌دانند و از ابزار‌های متفاوتی برای مقابله علیه ملت ایران استفاده می‌کنند و یکی از این ابزارها، ترور جوانمردان ما در عرصه ورزش است.

ییلاقی در تشریح این اقدام خباثت آلود استکبار، گفت: ورزشکاران ما برگرفته از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و در دفاع از مردم مظلوم فلسطین، از رقابت با ورزشکاران رژیم کودک کش اسرائیل امتناع می‌کنند و این مساله موجب خشم و غضب مستکبران شده و با روش‌های مختلف ازجمله حذف و محرومیت ورزشکاران و فدراسیون‌های ورزشی ایران و همچنین تشویق ورزشکاران به پناهندگی و اقامت در اروپا درصدد مقابله علیه این اقدام روشنگرانه ورزشکاران ایران اسلامی هستند.

او افزود: برنامه‌های فرهنگی متنوعی برای مقابله با ترور جوانمردان در حوزه ورزش طراحی و اجرا می‌شود، گرچه اتکای اصلی ورزشکاران ما نیز اعتقادات، حس انسان دوستانه و حمایت از مظلومان جهان است.

ییلاقی گفت: ۲۰ ورزشکار مازندران در ۷ رشته ورزشی با لبیک به آرمان‌های مقدس امام خمینی ره و انقلاب اسلامی از رویارویی با نمایندگان رژیم غاصب صهیونیستی امتناع کردند و البته نیز در برخی موارد مورد هجمه معاندان نیز قرار گرفتند.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.