سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضایی: باید شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنیم تا از میزبانی محروم نشویم

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران درباره شرایط تیم ملی کشورمان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود رضایی، مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال در مورد شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان در آستانه دیدار مقابل سوریه گفت: اصحاب رسانه باید شرایط را درک کنند. شرایط بحرانی است و در وضعیت بدی قرار داریم. باید شیوه نامه‌های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کنیم تا از این میزبانی محروم نشویم. بعد از ماه‌ها توانستیم مجدد میزبان شویم و نباید این فرصت طلایی را از دست دهیم. فدراسیون فوتبال به دنبال تحول بزرگ است و در حال فراهم کردن زیر ساخت‌های لازم هستیم. در دوره قبل که در بحرین حضور داشتیم، شیوه نامه‌های بهداشتی به خوبی رعایت می‌شد و ما با هیچ خبرنگاری مصاحبه نمی‌کردیم.

او ادامه داد: ما با امکانات محدودی که داریم، خبر رسانی می‌کنیم. وبسایت فدراسیون و تیم ملی فوتبال، متعلق به مردم است. خواهش می‌کنم که مردم از سایت‌ها اخبار تیم ملی را رصد کنند.

او در مورد شرایط حضور خانبان و کریم باقری در تیم ملی فوتبال اظهار کرد: این ۲ از فردا در اختیار تیم ملی هستند. باقری از مفاخر تیم ملی است و در دوره قبل، کمک‌های زیادی به ما کرد.

او اشاره کرد: اسکوچیچ و هاشمیان در قرنطینه به سر می‌برند. این ۲ سرحال هستند و شرایط خوبی دارند. منتظر هستند تا تستشان منفی شود و بتوانند به اردو ملحق شوند.


بیشتر بخوانید

  • خورشیدی: امید داریم با منفی شدن ۲ تست متوالی، اسکوچیچ و هاشمیان در دیدار مقابل سوریه حاضر باشند

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.