سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۵ هزار اصفهانی در رشته نوپای او_اسپرت

نایب رئیس انجمن او_اسپرت استان اصفهان گفت: تعداد بانوان فعال در این رشته در اصفهان بیشتر از آقایان است و این علاقه بانوان را به ورزش نشان می‌دهد.

آرزو کلانتری نایب رئیس انجمن او_اسپرت استان اصفهان و مسئول کمیته فنی او_اسپرت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: رشته ورزش او_اسپرت زیر مجموعه فدراسیون هنر‌های رزمی فعالیت می‌کند، بنیانگذار این رشته محمد قاسم منوچهری و دفتر رسمی این رشته در استان همدان است.

او افزود: از سال ۸۹ تاکنون رشته او_اسپرت در استان اصفهان کار می‌شود که شامل ۵ بخش هنری، ذهنی_تمرکزی، مبارزه‌ای، آبی و توپی است که هر کدام از آن‌ها زیر مجموعه‌ای دارند، اما رشته‌های ایساتیس (هنری)، تیرازیس (آبی و عبور از موانع) و اسپدان (مبارزه‌ای) پرطرفدارترین بخش‌های او_اسپرت در استان اصفهان هستند و از لحاظ فنی، مربیگری و شرکت کننده‌ها استان اصفهان همیشه مقام اول را کسب کرده است.

نایب رئیس انجمن او_اسپرت استان اصفهان با اشاره به اینکه تعداد بانوان فعال در این رشته در اصفهان بیشتر از آقایان است، گفت: استقبال بانوان از این رشته علاقه آنها را به ورزش بلاخص ورزش های رزمی نشان می‌دهد.

کلانتری با بیان اینکه ۵ هزار اصفهانی در این رشته فعال هستند، خاطرنشان کرد: این رشته فقط از جانب انجمن او_اسپرت حمایت می‌شود.


انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.