سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح و کلنگ زنی ۲۰ پروژه در شهرستان بختگان

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس از افتتاح وکلنگ زنی ۲۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در شهرستان بختگان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، قاسم پور معاون استاندار فارس از افتتاح و کلنگ زنی ۲۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: در این پروژه‌ها از اعتبارات دولتی، مشارکت بخش خصوصی و کمک خیران استفاده شده است.

او با بیان اینکه پروژه جاده سوار آغا - بسترم با اعتباری بیش از ۶ میلیارد تومان به همت خیرین احداث شده است، این اقدام را حرکتی ارزنده در حوزه راه سازی برای رفاه حال و نجات جان مردم دانست.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس با تاکید بر اهمیت مشارکت بخش خصوصی و همراهی مردم با دولت، اظهار کرد: هر گاه مردم در کنار دولت حضور یافته و در امور مشارکت کرده‌اند قطعا شاهد موفقیت‌های ارزشمند بوده است.

قاسم پور با اشاره به اینکه بختگان شهرستانی نوپا و تازه تاسیس است، اظهار کرد: بی تردید مطالبه گری منطقی و قانونی و همدلی و همراهی راهکار رسیدن این شهرستان، بر اساس پتانسیل‌های متنوع موجود در منطقه، به توسعه و جایگاه واقعی خود در استان و کشور است.

بر اساس این گزارش در سفر معاون استاندار فارس به شهرستان بختگان ۷ پروژه شامل کلنگ زنی پیاده راه سلامت، کمربندی و آماده سازی شهرک نور توسط شهرداری، افتتاح ۵ کیلومتر روکش آسفالت تنگ حنا، افتتاح زمین چمن مصنوعی، افتتاح فاز اول جاده چاه سوار آغا_ بسترم و افتتاح پروژه گلخانه‌ای با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.