سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عقب‌ماندگی لرستان تنها با تحول همراه جهش رفع می‌شود

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به عقب‌ماندگی توسعه‌ای استان، بیان داشت: این عقب‌ماندگی تنها با کار جهادی و تحول همراه با جهش جبران می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازخرم آباد،حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی،نماینده ولی فقیه در لرستان در مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر، ضمن گرامی‌داشت هفته دولت، اظهار کرد: در دین اسلام خدمت‌رسانی بی‌حد و مرز است و شهدای هفته دولت مثال بارز خدمت‌رسانی به مردم بودند.

وی خاطرنشان کرد: از این رو انتظار می‌رود مسوولان و کارگزاران نظام اسلامی در خدمت رسانی به مردم تلاش مضاعف کنند.

نماینده، ولی فقیه در لرستان با اشاره به عقب‌ماندگی توسعه‌ای استان، بیان داشت: این عقب‌ماندگی تنها با کار جهادی و تحول همراه با جهش جبران می‌شود.

شاهرخی با بیان اینکه لرستان نیازمند تحول همراه با جهش است، گفت: از جامعه روحانیت، حوزه علمیه و ائمه جماعات سراسر استان انتظار می‌رود مطالبه‌گر این مهم شوند.

وی ادامه داد: جهت حرکت باید به سمت سیره نبوی و ائمه‌اطهار علیهم‌السلام باشد، عدالت و عدالت اجتماعی، پارسایی و پاکدستی و مردمی بودن، تسلط بر خود و بستن منافذ با فساد از شاخصه‌هایی است که کارگزارن و مسوولان باید رعایت کنند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
عباس گودرزی
۱۹:۴۵ ۰۹ شهريور ۱۴۰۰
سلام برادر شاهرخی ، اگر نمایندگان استان وحدت داشته باشند و از پیله خود خارج شوند ، مشکلات بروجرد دغدغه نمایندگان خرم اباد شود و مشکلات کوهدشت دغدغه نمایندگان بروجرد و... می توانند با حمایت از همدیگر محرومیت استان را کاهش دهند . ولی اگر هر کدام برای خود تناب را بکشند نباید انتظار محرومیت زدایی استان را داشت . لذا جنابعالی اگر بتوانی حداقل ماهی یکبار آنها را دور هم جمع کنی و وحدت در مجلس و محافل را به آنها گوشزد نمایی و تفرقه را از بین آنها دور کنی شایدبا مطالبه گری عقب ماندگی لرستان کاهش یابد . درغیر اینصورت با تنگ نظری مدیران استان و تفرقه بین نمایندگان همواره یک پای استان می لنگد .مهندس گودرزی