سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

‌رونمایی از مجموعه پوستر مردی چنین... در مراسم بزرگداشت شهدای دولت

مجموعه پوستر مردی چنین... با حضور مسئولین استان کرمان، در مراسم بزرگداشت شهدای دولت رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، صبح امروز و در چهلمین سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین امان‌الله علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی، علی‌رمضانی مدیرکل صدا و سیما، مهرابی معاون اموراقتصادی استانداری کرمان و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی استان کرمان از مجموعه پوستر "مردی چنین ... " یادبود شهدای شاخص دولت رونمایی شد.

یکی از وظایف نهاد‌های فرهنگی، معرفی الگو‌های مناسب به اقشار مختلف جامعه است و با توجه به آموزه‌های دینی می‌توان گفت: شهدا بهترین این الگو‌ها هستند و هنر نیز بهترین قالب برای ارائه این الگوهاست.

همچنین حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان به مناسبت هفته دولت و آغاز به کار دولت جدید مجموعه پوستر "مردی چنین... " را بر محور خاطراتی از شهدایی شاخص دولت تولید و منتشر کرد.

پس از تولید این مجموعه پیوست پژوهشی برای این مجموعه پوستر نیز در نظر گرفته شد و در این پژوهش بازخورد نسل که آینده‌سازان و مسئولین آینده کشور هستند بسیار خوب، مثبت و امیدوار کننده بود.

همچنین در این مجموعه احمد ایزدی گردآوری و نویسندگی خاطرات، علیرضا باقری طراحی مجموعه امین زاده‌تقی نیز مدیر تولید مجموعه پوستر "مردی چنین... " را به عهده داشته‌اند و از خاطرات شهید رجایی، شهید باهنر، شهید چمران، شهید تندگویان، شهید دادمان، شهید قندی، شهید فیاض بخش و شهید نامجو در این مجموعه استفاده شده است.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.