سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گمانه‌زنی رسانه‌های صهیونیستی درباره ورود سفیر بحرین به تل آویو در چند روز آینده

طبق گمانه‌زنی رسانه‌های رژیم صهیونیستی، احتمالا طی چند روز آینده سفیر بحرین وارد تل آویو می‌شود تا کارش را در سفارت رسما آغاز کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المسیره به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داد: احتمالا طی چند روز آینده سفیر بحرین وارد تل آویو می‌شود تا کارش را در سفارت رسما آغاز کند.

طبق گزارش این شبکه، اگر مشکل خاصی پیش نیاید، خالد یوسف الجلاهمه، سفیر بحرین در سرزمین‌های اشغالی طی چند روز آینده وارد تل آویو خواهد شد.

منامه ماه مارس گذشته الجلاهمه را به عنوان رئیس هیئت دیپلماتیک خود در تل آویو تعیین کرد. این انتصاب پس از آن صورت گرفت که بحرین آنچه را «فعالیت دینی اقلیت یهودی در منامه» نامید، احیا کرد. هم اکنون اقلیت یهودی آیین‌های دینی خود را در کنیسه منامه برگزار می‌کنند. مقامات منامه این اقدام را با سخن گفتن از اهمیت و لزوم همزیستی مسالمت آمیز توجیه می‌کنند. این در حالی است که این مقامات ددمنشانه‌ترین جنایات قتل و اجبار به مهاجرت را علیه اکثریت مردم بحرین مرتکب می‌شوند.

۴ کشور امارات، بحرین، سودان و مراکش در سال ۲۰۲۰ و با میانجیگری آمریکا در زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق این کشور در خیانتی آشکار به آرمان ملت فلسطین روابط پنهانی خود با رژیم صهیونیستی را علنی کردند و توافقنامه‌هایی را برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به امضا رساندند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.