سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه رکوردشکنی آمار مبتلایان به کرونا در کرمانشاه

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه آمار بستری بیماران کرونایی استان هر روز با رکوردشکنی بیشتر از روز گذشته می‌شود، گفت : هم‌اکنون یک‌هزار و ۵۲۶ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهمن روشنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : آمار کرونایی استان در تعداد مبتلایان و مرگ‌ومیر به شکل نگران‌کننده‌ای در حال افزایش است. سیر بیماری کماکان افزاینده است و اثری از کاهش تعداد بیماران سرپایی و بستری نداریم.

او با بیان اینکه آمار بستری هر روز با رکوردشکنی بیشتر از روز گذشته می‌شود، گفت : امروز دوشنبه، هشتم شهریورماه رکورد جدیدی از بیماران بستری در استان رقم خورده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه یک‌هزار و ۵۲۶ بیمار هم‌اکنون در بیمارستان‌های استان بستری هستند، افزود: با احتساب ۶۷۶ بیماری که به منظور تزریق رمدسیویر به صورت موقت بستری می‌شوند این عدد به بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ نفر می‌رسد.

او با بیان اینکه بیش از ۳۸ درصد این بیماران در بیمارستان‌های شهرستان‌ها بستری هستند، افزود: به طور مرتب ظرفیت تخت‌های بیمارستانی استان برای بیماران کرونایی افزایش داده می‌شود.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.