سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان قم :

مرحله نخست مسابقات قرآن کریم در قم از ۹ شهریور آغاز می‌شود

صالح نژاد گفت:مرحله نخست چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در سطح استان قم، از ۹ تا ۲۰ شهریور ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سید محمد صالح‌نژاد رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان قم پیش از ظهر دوشنبه  با اشاره به آغاز مرحله نخست چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: نام نویسی از علاقمندان به شرکت در این مسابقات طی روز‌های ۱۳ اردیبهشت تا ۱۳ خردادماه امسال صورت گرفت و در استان قم حدود ۹۰۰ نفر در رشته‌های مختلف از جمله قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ از پنج جز تا کل، تفسیر، دعاخوانی و اذان نام‌نویسی کردند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف استان قم افزود: امسال شاهد افزایش سه برابری شرکت‌کنندگان در مسابقات سراسری قرآن کریم در استان قم بودیم.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه مسابقات خواهران از نهم شهریورماه به مدت چهار روز آغاز خواهد شد گفت: مسابقات برادران هم به مدت سه روز و از هفدهم همین ماه در مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی (ع) برگزار می‌شود.

او ادامه داد: مسابقات به صورت انفرادی، بدون حضور جمعیت و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی تدارک دیده شده و بر این اساس، زمان‌بندی دقیقی صورت گرفته و به شرکت‌کنندگان هم اعلام شده است.

صالح‌نژاد با بیان اینکه برگزیدگان این مرحله از مسابقات بر پایه کسب حد نصاب امتیاز و در دو مرحله نیمه نهایی و نهایی به سازمان اوقاف معرفی می‌شوند گفت: با توجه به اینکه تعداد شهرستان‌های استان قم زیاد نیست، مراحل شهرستانی و استانی با هم تجمیع شده‌اند.

او ادامه داد: نیمی از شرکت‌کنندگان در مسابقات مرحله نخست در سطح استان قم را خواهران تشکیل می‌دهند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان قم تصریح کرد: ۵۰۰ نفر از متسابقین در استان قم در رشته تفسیر شرکت کرده بودند که مسابقه کتبی این رشته به صورت اینترنتی در سیزدهم مردادماه برگزار شده و مهرماه هم مرحله دوم آن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.