سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کارگروه تالیفات علمی:

استمرار تولید کتاب‌های آموزشی ضروری است

محمد گفت: ‌‌تولید کتاب‌های آموزشی باید استمرار یابد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید محمد، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران و رئیس کار گروه تالیفات علمی اظهار کرد: یکی از نقاط ضعف ما در زمینه صنایع، عدم ارتباط بین صنعت و دانشگاه است، باید مسائلی به دانشجویان آموزش داده شود تا بتوانند در آینده به درستی گره گشایی کنند.

محمد تصریح کرد: دانشجویان توانمند در این زمینه کم نداریم، اگر برقراری رابطه بین این‌ دو‌ حوزه اتفاق بیفتد، خیلی از مسائل کشور حل خواهد شد.

او با اشاره به اینکه تولید کتاب های آموزشی باید استمرار یابد، گفت: با نگاه اجمالی به وضع کشور متوجه می‌شویم که در زمینه معادن و صنایع، بهداشت و غیره ظرفیت زیادی داریم.

جایگاه مدیریت متزلزل است

محمد افزود: ما در زمینه تکنولوژی و انتقال آن  مشکلی نداریم. آن چیزی که باعث آسیب کشور می شود، عدم مدیریت است. جایگاه مدیریت متزلزل است و شایسته سالاری در این زمینه وجود ندارد.

او بیان کرد: متاسفانه بسیاری از افراد بدون داشتن علم در جایگاه مدیریت قرار می‌گیرند.به همین منظور در تالیف این کتاب ها در حوزه مدیریت و اقتصاد بیشتر پرداخته‌ایم.

محمد گفت: برای پیشبرد اهدافمان در کشور باید در حوزه اقتصادی، تغییراتی ایجاد کنیم. نقدینگی در کشور به طور روزانه افزایش پیدا می‌کند اما بدون پشتوانه رقم می‌خورد.

او افزود: امیدوار هستیم که اقتصاد دانان کشور تغییر حوزه اقتصادی را رقم بزنند تا آینده شغلی جوانان نیز تامین شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.