سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری توزیع کننده عمده مواد مخدر در عملیات پلیس مرکزی و خوزستان

ماموران پلیس استان مرکزی و خوزستان در عملیات مشترک بیش از ۱۱ کیلو گرم مواد مخدر کشف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی و خوزستان در عملیات مشترک دستگیری یک توزیع کننده عمده مواد مخدر ۱۱ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر کشف کردند.

سرهنگ حسین شمسایی فرد رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی با تشریح این خبر گفت: خبری مبنی بر خریداری مقادیری مواد مخدر از سوی یکی از توزیع کنندگان مواد افیونی از استان‌های جنوبی کشور و انتقال آن با یک دستگاه خودروی سواری به داخل استان مرکزی در یافت شد.

سرهنگ شمسایی فرد افزود: در پی دریافت این خبر مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

او اضافه کرد: در هماهنگی با دستگاه قضائی، و با هدایت اطلاعاتی هدفمند پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان مسیر حرکت خودروی حامل مواد مخدر را شناسایی کرده و در عملیاتی، موفق به توقیف خودرو در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان شوش و دستگیری راننده خودرو شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به کشف ۱۱ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک در بازرسی از خودروی توقیف بیان کرد: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

او با مثبت ارزیابی کردن همکاری‌های درون سازمانی در ناجا اظهار امیدواری کرد در بستر مشارکت همگانی افراد جامعه و دیگر نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی، به تدریج شاهد ریشه کنی این بلای خانمانسوز درسطح جامعه باشیم.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.