سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار دشت آزادگان:

تزریق واکسن کرونا برای معلولان جسمی-حرکتی در منزل انجام می‌شود

سیلاوی گفت: تزریق واکسن کرونا برای افرادی که دارای مشکلات جسمی-حرکتی و تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد دشت آزادگان هستند، در منزل انجام می‌شود.

حمید سیلاوی، فرماندار دشت آزادگان در حاشیه جلسه قرارگاه هماهنگی مبارزه با کرونا ویروس شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با تاکید بر لزوم پیشگیری و تسریع در تزریق واکسن کرونا برای همه گروه‌های سنی و عموم افراد جامعه گفت: در حال حاضر بهترین راهکار برای جلوگیری از انتشار اپیدمی کرونا، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و واکسیناسیون است.

او افزود: اداره‌های خدمات رسان از جمله؛ شهرداری‌ها، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و ... با برنامه ریزی مناسب و هماهنگی با شبکه بهداشت و درمان باید نسبت به واکسیناسیون همه پرسنل و کارکنان با توجه ارتباط گسترده نیرو‌ها با افراد مختلف اقدام کنند.

سیلاوی انجام واکسیناسیون فوری را مهم‌ترین اقدام برای کنترل بیماری کووید-۱۹ عنوان کرد و اظهار داشت: علاوه بر تزریق واکسن، پیشگیری، کنترل و ریشه کنی کرونا با خودداری از حضور در مکان‌های پرتردد و مراسم عروسی، فاتحه خوانی، دورهمی‌های خانوادگی... امکانپذیر است.

فرماندار دشت آزادگان با بیان اینکه اطلاع رسانی علمی و صحیح، استفاده از ظرفیت فضای مجازی، مصاحبه با پزشکان فعال و افراد موثر در شهرستان نقش بسزایی در کنترل این بیماری دارد، تصریح کرد: با توجه به هماهنگی صورت گرفته اداره‌های حمایتی از جمله بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) می‌توانند افراد دارای مشکلات حرکتی و معلولان جسمی-حرکتی تحت پوشش خود را با هماهنگی بهداشت و درمان در منازل خود واکسن کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه بهترین و موثرترین روش برای پیشگیری از ابتلا به کرونا، ماندن در خانه است، ادامه داد: شهروندان باید فقط برای انجام امور ضروری از منزل خارج شوند، ضمن اینکه افرادی که تا کنون برای تزریق واکسن اقدام نکرده اند، باید هر چه سریعتر به مراکز بهداشتی و خانه‌های بهداشت محل سکونت خود مراجعه نمایند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.