سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلایه یک نویسنده از رفتار‌ برخی ناشران؛ چرا در حق نویسندگان نامردی می‌شود؟!

اکبر خلیلی نویسنده، از رفتار غلط برخی ناشران با نویسندگان در چاپ و فروش کتاب گلایه کرد.

اکبر خلیلی نویسنده، در  گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتشار کتاب جدیدش گفت: دو تا سه عنوان کتاب آماده برای انتشار دارم؛ اما ناشر کتابم را به هر شکلی که خواسته از جمله در فضای مجازی فروخته است. من جرأت نمی‌کنم کتاب‌های جدیدم را به ناشر برای انتشار بدهم. از جمله آن‌ها می‌توانم به کتاب جدیدم که درباره مسائل روز است، اشاره کنم. 


بیشتر بخوانید


وی افزود: نگارش کتابم با عنوان «فتوای سوم» را هم به دلیل مشکلاتم نتوانستم به اتمام برسانم. امیدوارم وضعیت شیوع بیماری کرونا بهبود یابد و کمی شرایط بهتر شود. این ناشران هستند که باعث شده اند، نویسندگان کتاب جدیدی منتشر نکنند. چیزی به نویسنده نمی‌گویند و کتاب‌های او را در ردیف تازه‌های نشر سایت‌های فروش کتاب به صورت مجازی می‌فروشند.

این نویسنده با اشاره به اینکه ناشران با نویسندگان بدرفتاری می‌کنند، بیان کرد: کتاب‌های نویسنده را به فروش می‌رسانند و حق تألیفشان را به آن‌ها پرداخت نمی‌کنند. همین الان هشت تا ده عنوان از کتاب‌هایم به صورت مجازی فروخته می‌شود، بدون اینکه ناشران به این فکر کنند که مولف در این میان حقی دارد. نمی‌دانم چرا تا این حد در حق نویسندگان نامردی می‌کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.