سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلنگ زنی فاز نخست پارک پردیس و فاز دوم و سوم پارک مردانی/ کازرون صاحب پارک ۳ هکتاری می‌شود

کلنگ فاز نخست پارک ۳ هکتاری شهرک پردیس و فاز دوم و سوم پارک مردانی به مناسبت هفته دولت به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، طی مراسمی با حضور علی مظفری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون، رضا نوذری سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر، پارک ۳ هکتاری پردیس و فاز دوم و سوم تکمیل پارک مردانی کلنگ زنی شد.

رضا نوذری سرپرست شهرداری کازرون در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، اظهار کرد: فاز دوم و سوم پارک مردانی شامل محوطه سازی، موزائیک فرش و ساخت جایگاه آمفی تئاتر روباز، در بازه زمانی پنج ماه اجرا خواهد شد.

او، اعتبار این طرح را بالغ بر یک میلیارد تومان دانست و افزود: تمام هزینه این طرح از سوی شهرداری کازرون تامین خواهد شد.

نوذری همچنین در خصوص پارک پردیس نیز با اشاره به اینکه اهالی شهرک پردیس مدت هاست که از امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی برخوردار نیستند، گفت: با توجه به اینکه سیاست ما در شهرداری عدالت محوری است، ساخت پارک پردیس را در دستور کار قرار دادیم و امیدواریم با ساخت این پارک بتوانیم زمینه ساز نشاط، خوشحالی و جلب رضایت مردم این منطقه شویم.

او در تشریح جزئیات فاز اول پارک ۳ هکتاری پردیس، گفت: در فاز اول این طرح که در مساحت ۵ هزار متر مربع اجرا خواهد شد، محوطه سازی، تک لبه گذاری و موزاییک فرش انجام می‌گیرد.

نوذری بیان کرد: اعتباری این طرح در فاز اول ۵۰۰ میلیون تومان است که کل این مبلغ از محل بودجه جاری شهرداری تامین می‌شود.

سرپرست شهرداری کازرون تصریح کرد: در طراحی این پارک، همه جوانب درنظر گرفته شده و امکانات متعددی برای استفاده و بهره برداری شهروندان متناسب با سنین مختلف از کودکان تا سالمندان پیش بینی شده است.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری جنوب غربی شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.