سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربی سازنده برادران گرایی: حضور در اردوی تیم ملی یک تجربه عالی است/ مصاف با کشتی گیران روس محکی جدی است

رحیم گیوی گفت: حضور مربیان سازنده در اردو‌های تیم‌ ملی هم برای کشتی گیران و هم برای مربیان مفید و یک تجربه عالی است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رحیم گیوی مربی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص تمرینات آماده سازی این تیم برای رقابت‌های جهانی نروژ گفت: تمرینات متفاوتی در حال برگزاری است، کشتی گیران المپیکی به دلیل خستگی که از مسابقات داشتند تمریناتی را به جهت ریکاوری را انجام می‌دهند، اما تمرینات برای سایر کشتی گیران پرفشار است و در این دو هفته تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم تا کشتی گیران، آمادگی لازم را برای حضور در رقابت‌های بین المللی صربستان و جهانی نروژ داشته باشند.

گیوی افزود: شرایط خانه‌ی کشتی صدرزاده بسیار مطلوب است و کشتی گیران می‌توانند در آرامش کامل و با در اختیار داشتن امکانات لازم تمرینات خود را انجام دهند.

وی در مورد حضور تیم منتخب کشتی در رقابت‌های بین المللی صربستان ادامه داد: ۱۱ شهریورماه با ۸ کشتی گیر راهی صربستان می‌شویم. آنطور که در خبر‌ها آمده تیم روسیه نیز با ۲۲ فرنگی کار راهی این مسابقات می‌شود و در میان آن‌ها مدال آوران المپیک و جهان نیز حضور دارند که دیدار کشتی گیران ما با نمایندگان روس می‌تواند محک بسیار خوب و جدی برای آن‌ها باشد.

گیوی در مورد دعوت از مربیان سازنده به اردو‌های تیم ملی گفت: این موضوع تاثیر به سزایی دارد و و از نظر روحی هم برای کشتی گیر و هم برای مربی مفید است، چون رابطه خوب و صمیمانه‌ای بین کشتی گیری که با مربی خود از سن نوجوانی تا الان تمرین کرده، وجود دارد.

مربی سازنده برادران گرایی ادامه داد: همچنین حضور در اردو‌های تیم‌های ملی یک تجربه‌ی عالی برای مربیان سازنده خواهد بود.

گیوی در پایان در مورد وضعیت کشتی استان فارس گفت: کشتی استان فارس هم در مسابقات اخیر جوانان یک مدال طلا و یک مدال برنز داشت و هم در نفرات اعزامی به رقابت‌های نروژ ۴ یا ۵ نفر از استان فارس خواهیم داشت که امیدوارم همه‌ی آن‌ها با خوشرنگ‌ترین مدال از این رقابت‌ها به کشور بازگردند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.