سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی خبرداد؛

اهداء ۴۰ کپسول اکسیژن و ۴۰ دستگاه مانومتر به هلال احمر خراسان شمالی

محبان از اهداء ۴۰ کپسول اکسیژن و ۴۰ دستگاه مانومتر به بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  ابوالفضل محبان مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: باتوجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر پیشگیر و مقابله با ویروس کرونا، جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در کنار اقدامات پیشگیرانه، پویش" #نفس_هدیه_کنیم" را برای کمک به بیماران کرونایی راه اندازی کرده است.

محبان افزود: این پویش با جمع اوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی از خیرین و خیر اندیشان استان سعی در تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیماران کرونا از جمله کپسول اکسیژن و اکسیژن ساز دارد.


بیشتر بخوانید


محبان گفت: تا کنون بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کمک نقدی و تعداد ۴۰ کپسول اکسیژن توسط خیرین استان جمع اوری شده است صبح امروز نیز سید علی شریعت مدیرعامل کارخانه آرد سفید ارمغان تعداد ۴۰ کپسول اکسیژن و ۴۰ دستگاه مانومتر را برای کمک به بیماران کرونایی استان به بانک امانات تجهیزات پزشکی اهداء کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ضمن قدردانی از زحمات این خیر گرانقدر افزود: خیرین و هم استانی‌های عزیز میتوانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت جمعیت هلال احمر خراسان شمالی نزد بانک ملت به شماره ۶۱۰۴۳۳۷۴۰۲۲۲۳۲۶۵ و همچنین با مراجعه به شعب جمعیت هلال احمر در سطح استان کمک‌های غیر خود را به بانک امانات تحویل دهند.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.