سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بسته حوادث ۷ شهریور ۱۴۰۰ بخوانید؛

کشف ۲۹ دستگاه غیر مجاز رمز ارز در اهواز و دزفول

مهم‌ترین حوادث امروز، یکشنبه ۷ شهریور ماه ۱۴۰۰ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز یکشنبه ۷ شهریور ماه ۱۴۰۰ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

کشف ۱۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در اهواز

سرهنگ سعید شعبان رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان در تشریح این خبر گفت: به منظور شناسایی و برخورد با استفاده کنندگان دستگاه‌های استخراج رمز ارز دیجیتال بدون مجوز، ماموران انتظامی شهرستان اهواز با کار اطلاعاتی یک نفر که با مقاصد سودجویانه اقدام به راه‌اندازی غیرقانونی دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال کرده بود، مطلع شدند.

او افزود: ماموران پلیس با هماهنگی مقام قضائی از محل مورد نظر بازدید و تعداد ۱۲ دستگاه ماینر غیرمجار کشف کردند که کارشناسان ارزش ریالی تجهیزات کشف شده را بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

کشف ۱۷ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق در دزفول

سرهنگ سعید شعبان همچنین از کشف ۱۷ دستگاه ماینر تولید کننده ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ۴۰۰ میلیون ریال در شهرستان دزفول خبر داد و اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان دزفول در پی اشراف اطلاعاتی و اقدامات گسترده خود از فعالیت غیر قانونی فردی در یک واحد مسکونی در سطح حوزه استحفاظی مطلع شدند.

این مقام نیروی انتظامی بیان کرد: ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان دزفول پس از اطمینان از صحت و سقم موضوع پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی از منزل مذکور تعداد ۱۷ دستگاه تولید ارز دیجیتال (ماینر) کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان در ادامه بیان داشت: کارشناسان ارزش ریالی این دستگاه‌های کشف شده را بالغ بر ۳ میلیارد ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند و در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پروند جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

کالای قاچاق در آغاجاری کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان از توقیف یک محموله کالای قاچاق به ارزش ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز در آغاجاری خبر داد و اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان آغاجاری حین کنترل محور‌های مواصلاتی آغاجاری به بهبهان با کار اطلاعاتی ۲ دستگاه خودروی ایسوزو و یک دستگاه خودروی پیکان وانت حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۵ دستگاه چرخ گوشت، ۲ دستگاه کولر، ۲۵۰ عدد لامپ، ۲۰ دستگاه جاروبرقی، ۱۱ دستگاه تلویزیون، ۳ دستگاه لباسشویی و ۶ دستگاه یخچال فاقد هرگونه مجوز گمرکی و قانونی کشف شد که کارشناسان ارزش بار مکشوفه را بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سارق حرفه‌ای سیم برق در دام پلیس اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق و کابل فشار قوی در سطح شهرستان اهواز، موضوع بر اساس وظایف پلیس مورد بررسی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۱ اهواز با اقدامات اطلاعاتی هویت یک سارق سیم برق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۶ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، افزود: متهم در بازجویی فنی پلیس به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

دستبند پلیس بر دستان سارقان حرفه‌ای درماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتطامی ماهشهر در این خصوص گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف شهرستان ماهشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: مأموران انتظامی شهرستان ماهشهر با کار اطلاعاتی هویت ۲ سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو را شناسایی که پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند و متهمان در تحقیقات پلیس به ۹ فقره سرقت، ۵ فقره سرقت محتویات داخل خودرو و ۴ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان ماهشهر اعتراف کرد.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.