سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی یک مرکز واکسیناسیون تجمیعی به همت سپاه ناحیه سرپل ذهاب

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سرپل ذهاب گفت: یک مرکز واکسیناسیون در قالب طرح سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان سر پل ذهاب افتتاح شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار نوروز اکبری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سرپل ذهاب روز یکشنبه در آیین راه اندازی این مرکز واکسیناسیون گفت:  این مرکز واکسیناسیون تجمیعی کرونا به منظور خدمات رسانی به مردم و تسریع در انجام واکسیناسیون گروه هایی که بر اساس اولویت بندی ستاد ملی کرونا فراخوان می شوند در این شهر توسط این ناحیه مقاومت راه‌اندازی شد.

او افزود: مردم باتوجه به وضعیت نامناسب شیوع ویروس کرونا در شهرستان و وضعیت قرمز و بحرانی منطقه با عنایت به فراهم بودن امکانات لازم و فعالیت ۲مرکز تجمیعی واکسیناسیون در سطح شهر هرچه سریعتر برای دریافت واکسن برابر جدول زمانبندی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مراجعه کنند.

سرهنگ پاسدار اکبری بیان داشت: مردم باید با واکسینه شدن در برابر این ویروس منحوس در کنترل و مدیریت بیماری و عبور از پیک پنجم و ریشه کن شدن آن همراه و یاور شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشند.

او همچنین قشرهای مختلف مردم شهرستان را به پایبندی به رعایت موازین و دستورالعمل‌های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی در راستای ریشه کنی و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا دعوت کرد.

گفتنی است:سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.