سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۰ طرح عمرانی در شهرستان کوار افتتاح شد

به مناسبت هفته دولت، ۲۰ طرح عمرانی در زمینه آب، برق و گاز در شهرستان کوار با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سیداحمد احمدی زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در مراسم بهره برداری از این پروژه‌ها با بیان این که فعالیت‌ها و تحولات قابل توجهی در زمینه خدمت رسانی به مردم شهرستان کوار در زمینه آب، برق و گاز صورت گرفته است، گفت: این خدمات در شرایط سخت تحریم‌های ظالمانه و شیوع کرونا صورت گرفته است که کار را بر دست اندرکاران سخت کرده است.

او با اشاره به این که خیرین نیک اندیش در زمینه پروژه‌های مدرسه سازی و بهداست و ورزش شهرستان کوار مشارکت زیادی داشته اند، افزود: مشارکت خیرین نشان دهنده روحیه نوع دوستی و مردم دوستی در سطح جامعه دارد ومردم ایران نیز همواره قدردان خیرین و نیک اندیشان بوده اند.

 احمدی زاده ادامه داد: از دهیاران و شورا‌ها که در پروژه‌های آسفالت کوچه ها، معابر روستا‌ها و تامین برق روستا‌ها و رفع مشکل آب روستا‌ها مشارکت کرده اند قدردانی می‌کنیم.

گفتنی است با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کلنگ واحد تولید و بسته بندی عرقیات گیاهی واقع در روستای فتح آباد با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال به زمین زده شد. این پروژه در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع با زیربنای ۷۵۰ متر مربع است.

در سفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری پروژه‌های آبرسانی به صورت نمادین در ورودی شهر طسوج به صورت همزمان افتتاح شد که شامل آبرسانی به روستای کدو، ساخت مخزن ۶۰ مترمکعبی کوار، آبرسانی به روستا‌های فرمشکان، اجرای خط انتقال به طول ۶۰۰۰ متر جهت آبرسانی به روستا‌های کدو، علی آباد، دولت آباد، ذرات، مریسه، خرمایی، هکوان، آبرسانی روستای دره عسلویه، اجرای خط انتقال به طول ۲۰۰۰ متر، آبرسانی به روستای فتح آباد، اجرای خط انتقال به طول ۱۵۰۰ مترلوله ۲۲۵ پلی اتیلن و ۱۱۰ پلی اتیلن، آبرسانی به مجموعه مظفری، حفر و تجهیز یک حلقه چاه آهکی برای ۵ روستای مظفری، سرود، قصیرا، آباده آبگرم، قلعه نو، آبرسانی به شهرطسوج و اجرای خط انتقال ۵ کیلومتری لوله پلی اتیلن ۳۱۵ می‌شود و با بهره برداری از این پروژه‌ها قریب به ۶۴۰۰ خانوار از مردم شهر طسوج و روستا‌های بخش مرکزی از مزایای آبرسانی آن بهره‌مند شدند.

گفتنی است این پروژه با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در مدار بهره برداری قرار گرفت.

در این سفر با حضور سیداحمد احمدی زاده طرح توسعه تعاونی پارس آب صنعت شیراز (تولید نوار آبیاری از پلی اتیلن) واقع در روستای شاه شهیدان با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری پروژه‌های تامین برق و احداث شبکه روشنایی معابر شامل تأمین برق متقاضیان خانگی، احداث شبکه روشنایی معابر شهر و روستا‌ها، نصب چراغ روشنایی و رفع ضعف ولتاژ مشترکان و پایداری شبکه برق به صورت همزمان افتتاح کرد. در این پروژه‌ها ۲۲۰ عدد پایه برق و ۵۲۰ عدد چراغ روشنایی و ۷ کیلومتر اجرای شبکه برق فشار ضعیف با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

احمدی زاده پروژه تجهیز و توسعه بیمارستان کوار شامل دستگاه تهویه مطبوع هوا (چیلر)، اتاقک زباله سوز، دستگاه زباله سوز، دستگاه تصفیه فاضلاب، کنسول جراحی سرپایی، سالن جلسات شهید احمد ابراهیمی، اتاق پزشکان و سی پی آر جدید، جایگاه جدید داروخانه، ونتیلاتور به همراه مانیتور، دو دستگاه دیالیز جدید، تخت ژینکو، اتاق جدید آی تی، دستگاه عفونی شوئی، سالن انتظار بیماران درمانگاه و درب ورودی مستقل جهت آن، ایجاد اتاق اداری جدید، دستگاه‌های cpap، ایجاد اتاق آموزش در بخش زایشگاه، محوطه سازی ورودی بیمارستان، اصلاح و گسترش انبار داروخانه را با اعتباری بالغ بر ٣٩٤٤٠ میلیارد ریال افتتاح کرد.

وی پروژه بهسازی معابر روستای بخش مرکزی کوار (دشتک - اکبرآباد - مظفری - ارباب سفلی) را به صورت نمادین در روستای دشتک افتتاح کرد.

برای ساخت این پروژه‌ها در روستای دشتک ۲۳۰۰ متر مربع آسفالت، در روستای اکبرآباد ۵۰۰۰ متر مربع زیر سازی و آسفالت خیابان شهید صفری، در روستای مظفری ۴۳۷۵ متر مربع آسفالت خیابان شهید فانی، در روستای ارباب سفلی ۲۰۰۰ مترمربع آسفالت کوچه شهید ستوده با اعتبار پروژه‌ها بالغ بر ۱۸۵۵۰ میلیارد ریال صورت گرفته است.

کلنگ زنی همزمان دبیرستان سه کلاسه روستای ارباب سفلی و کلنگ زنی طرح تکمیلی آموزشگاه ۴ کلاسه خیرساز اکبرآباد و افتتاح نمازخانه آموزشگاه غدیر به صورت نمادین در روستای ارباب سفلی با اعتباری بالغ بر ۷۹ میلیارد ریال با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری صورت گرفت.

با حضور احمدی زاده بند آبخیزداری فرمشکان (دهشیب) با سنگ و ملات با سر ریز ۲ متر ارتفاع در روستای دهشیب با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.