سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح یا کلنگ زنی ۴۷۴ میلیارد تومان طرح هفته دولت در لرستان

استاندار لرستان گفت: ۱۰۴ طرح با اعتبار ۴۷۴ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت امسال در این استان افتتاح یا کلنگ زنی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازخرم آباد، سید موسی خادمی،استاندار لرستان در آیین افتتاح هشت ساختمان اداری فرمانداری و بخشداری‌های استان اظهار کرد: تعداد زیادی از پروژه‌های اقتصادی و عمرانی استان در اواخر دولت قبل به بهره‌برداری رسید و ۱۰۴ طرح نیز در این هفته افتتاح یا کلنگ زنی شده است.

وی افزود: از این تعداد ۶۶ پروژه عمرانی و ۳۸ پروژه اقتصادی با جمع کل اعتبارات ۴۷۴ میلیارد تومان می‌باشد که ۱۹۱ میلیارد تومان آن مربوط به حوزه عمرانی و ۲۸۳ میلیارد تومان نیز مربوط به حوزه اقتصادی است.

استاندار لرستان افزود: بیش از ۸۰ درصد یعنی حدود ۳۸۰ میلیارد تومان این طرح‌ها افتتاحی بوده و پروژه‌های کمتری کلنگ زنی شده است تا به صورت نیمه‌تمام روی دست دولت سیزدهم معطل نماند.

خادمی اضافه کرد: بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام استان در این چند سال به نتیجه رسیده است و بخشی از آن‌ها که باقی مانده است این قابلیت را دارند تا چند ماه آینده به بهره‌برداری برسند.

وی همچنین در خصوص افتتاح و بهره‌برداری از هشت طرح مربوط به ساختمان‌های اداری فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه استان گفت: این طرح‌ها با زیربنای سه هزار و ۵۰۰ مترمربع و اعتباری حدود ۱۱ میلیارد تومان در پنج شهرستان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.