سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد.

مالخری مقابل پاساژ علاءالدین دستگیر شد

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مالخر تلفن های همراه در مقابل پاساژ علاءالدین خبر داد.

سرهنگ علی عزیزخانی رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: همکارانم در اجرای سومین مرحله از  طرح کاشف در سال جاری موفق به دستگیری اعضای ۷ باند که به صورت حرفه‌ای اقدام به سرقت از اماکن پایتخت می‌کردند، شدند.

وی افزود: یکی از متهم‌های دستگیر شده در این طرح سارق اماکنی است که دارای ۱۶ فقره سابقه سرقت بود و در یک عملیات ضربتی پس از شناسایی مخفیگاهش توسط ماموران پایگاه هشتم دستگیر شدند.

سرهنگ عزیزخانی تصریح کرد: در این طرح مالخری که در پاساژ علاالدین اقدام به خریداری گوشی‌های سرقتی از موبایل قاپان می‌کرد، دستگیر شد که متهم قطعات تلفن‌های خریداری شده را پس از خرد کردنشان به صورت جداگانه فروش می‌رساند.

وی افزود: به وسیله خشاب‌های باقی مانده سیم کارت‌هایی که در مغازه متهم موجود بود، به شاکیان دسترسی پیدا کردین که تا به این لحظه ۱۵ نفر از شهروندانی که مورد سرقت تلفن همراه از سوی همدستان این فرد واقع شده بودند، به پلیس آگاهی دعوت شدند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای یک باند سارق لوازم خودرو خبر داد و گفت: این افراد با حضور در محلات پایتخت و در زمان مناسب اقدام به محتویات خودرو‌های شهروندان می‌کردند.

به گفته سرهنگ عزیز خانی متهمان به ۲۰۰ فقره سرقت محتویات خودرو‌های شهروندان اعتراف کردند.


بیشتر بخوانید

موبایل قاپان بهارستان دستگیر شدند


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.