سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۱۸ قاچاقچی /کشف بیش از ۴۰ کیلو گرم مواد مخدر

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز یکشنبه هفتم شهریور سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار ابراهیمی فرمانده انتظامی استان گفت: به منظور پاکسازی نقاط مختلف شهر قزوین و ارتقا امنیت اجتماعی در این شهر، طرح ارتقا امنیت اجتماعی در سطح شهر به اجرا درآمد و اکیپ‌های جداگانه‌ای از ماموران، به مناطق و محل‌های شناسایی شده شهر اعزام شدند.

سردار ابراهیمی افزود: پس از اعزام ماموران، مناطق مورد نظر تحت بازرسی قرار گرفتند و در اقدامی ضربتی، ۱۸ فروشنده مواد مخدر بازداشت و ۳ دستگاه موتور سیکلت توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: کشف ۲۵ کیلو و ۸۷۸ گرم انواع مواد مخدر، ۳۰۳ عدد انواع قرص مخدر، کشف یک قبضه سلاح جنگی کلت به همراه ۱۱ تیر مربوطه آن، از دیگر توفیقات اجرای این طرح بود.

کشف ۲۰ کیلو گرم تریاک

جانشین فرماندهی انتظامی استان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتی و فنی یک نفر قاچاقچی مواد مخدر را در شهرستان البرز شناسایی کردند.

سرهنگ داود عبدالمالکی افزود: ماموران در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی او را در حین انتقال ۲۰ کیلو گرم تریاک به وسیله موتور سیکلت، دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد، از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت در این خصوص سریعا مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کارگر ساختمانی بر اثر سقوط از راه پله جان باخت

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در یک ساختمان در حال ساخت مردی ۶۱ ساله حین کار از راه پله سقوط کرد و جان باخت.

سرهنگ بیژن خدایی بر استفاده کارگران و افراد فعال در واحد‌های ساختمانی در حال ساخت، از وسایل و تجهیزات ایمنی تاکید کرد.

دوربین‌های مدار بسته قاچاق در مدار پلیس قزوین

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در حین گشت زنی در آزاد راه قزوین- زنجان به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۲۸۰ دستگاه دوربین مداربسته، فاقد مدارک ثبتی گمرکی کشف و یک نفر را دراین خصوص دستگیر کردند.

سرهنگ مهدی حاجیان راد افزود: کارشناسان مربوطه ارزش ریالی محموله کشف شده را حدود ۳ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

توقیف کامیون حامل مرغ زنده قاچاق در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: ماموران یگان امداد شهرستان البرز در حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور قزوین- تهران به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک شدند و دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ بهرام منصوری افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن توسط ماموران، هزار و ۳۵۰ قطعه مرغ زنده قاچاق، به وزن تقریبی ۴ تن کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: کارشناسان مربوطه ارزش ریالی محموله کشف شده را حدود ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.