سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل برق استان مرکزی:

خوش مصرف‌ها پول برق پرداخت نمی‌کنند

مدیر عامل برق استان مرکزی از مشترکان خواست خوش مصرف باشند تا قبض برقشان رایگان شود.

اله داد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: در طرح برق امید خانواده‌های خوش مصرف از برق رایگان بهره مند می‌شوند و قبض برقشان رایگان می‌شود.

اله داد افزود: خانواده‌های خوش مصرف با رعایت نکات نه چندان سخت و مصرف بهینه برق هم در کاهش خاموشی‌ها نقش دارند و هم از برق رایگان برخوردار می‌شوند.

او اضافه کرد: از ۸۰۰ هزار مشترک برق در استان مرکزی تعداد ۷۰۰ هزار مشترک خانگی هستند که ۶۰ هزار مشترک خانگی خوش مصرف هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بیان کرد: استفاده از لوازم خانگی‌های غیر استاندارد با مصرف بالای انرژی یکی از دلایل بالا بودن مصرف برق در بخش خانگی است.

او ادامه داد: استفاده از سیستم‌های سرمایشی در تابستان و بویژه کولر‌های گازی باعث شده تا مصرف برق از حد استاندارد بالاتر رود و خاموشی‌ها را در پی داشته باشد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۵۷ ۰۸ شهريور ۱۴۰۰
کسی از ما خوش مصرف تر نیست ! 12 تا 16 ساعت از روز کولر و همه وسائل برقی خونه از برق کشیده میشه و فقط یخچال کم مصرف به برقه ؛‌اتو و ماشین لباس شویی هفته ای یکبار استفاده میشن . باز هم برامون پول برق میاد 30-20 تومن. دیگه باید چطور مصرف کرد ؟