سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمت‌رسانی به بیش از ۳ هزار بیمار کرونایی در مرکز درمانی زائرسرای رضوی

مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی گفت: بیش از ۳ هزار بیمار کرونایی در مرکز درمان سرپایی بیماران کرونایی زائرسرای رضوی پذیرش شده و خدمات دریافت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، هادی غلامی مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی گفت: مرکز درمان سرپایی بیماران کرونایی زائرسرای رضوی همزمان با شدت گرفتن موج پنجم کرونا و با هدف کمک به دانشگاه علوم پزشکی مشهد، کاستن از فشار کاری پرسنل درمانی بیمارستان‌ها و کاهش آلام بیماران کرونایی به منظور ارائه خدمات سرپایی درمانی به بیماران مشهدی و شهرستانی راه‌اندازی شد.

او افزود: در مدت ۱۳ روز از آغاز به کار مرکز، ۳ هزار و ۷۲۷ بیمار کرونایی از خدمات سرپایی از جمله معاینه تشخیصی و تزریق داروی رمدسیویر این مرکز در محل زائرسرای رضوی واقع در بلوار چمن ۹۹ به صورت کاملا رایگان بهره‎‌مند شده‎ اند.


بیشتر بخوانید


 امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی ادامه داد: این مرکز در حال حاضر با حدود ۱۰۰ تخت فعال است و به انواع امکانات تخصصی بیمارستانی به‌ویژه کپسول‌های اکسیژن‌ساز، داروخانه برای خرید دارو‌های مورد نیاز و دو آمبولانس برای انتقال بیماران بدحال به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مجهز است.

غلامی بیان کرد: خادمیاران سلامت رضوی مستقر در مرکز درمان کرامت رضوی هر روز در دو شیفت از اول صبح تا ساعت ۲۰ در خدمت مراجعان نیازمند دریافت خدمات درمانی هستند.

 

انتهای پیام//ص.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.