سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب ۵۱۰ واحد صنفی متخلف

۵۱۰ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی کرونا در خوزستان پلمب شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جباری، معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: طی یک ماه گذشته با شدت گرفتن شیوع کرونا، بازرسی از بازار و اصناف برای رعایت اصول بهداشتی نیز شدت یافت و با اصنافی که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کردند برخورد جدی شد.

او بیان داشت: ۷ هزار و ۶۶۰ بازرسی از بازار و اصناف در خوزستان انجام شد که در این تعداد ۳ سه هزار و ۲۷۵ مورد تذکر به صاحبان اصناف برای رعایت نکات بهداشتی داده شد و ۵۱۰ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی کرونا در خوزستان پلمب شدند.

جباری افزود: ۲۴۰ گشت مشترک از سطح بازار خوزستان انجام شد و دستگاه‌هایی همچون علوم پزشکی، معاونت غذا و دارو، نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی و بسیج نیز سازمان صمت خوزستان را در این مسیر یاری کردند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت خوزستان با بیان اینکه اصناف و بازاریان نیز در شرایط کرونا دچار ضرر و زیان زیادی شدند ادامه داد: با این وجود از تمامی مردم و اصناف و بازاریان تقاضا داریم در این شرایط سخت با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی جان خود و سایر افراد را از خظر حفظ کنند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.