سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراکز قرآنی بوشهر ۱۰۰ کرسی تلاوت در دهه‌ اول محرم برگزار کردند

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری بیش از ۱۰۰ کرسی تلاوت به همت مراکز قرآنی استان در دهه اول محرم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، جواد احمدی منفرد رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: همزمان با فرا رسیدن دهه اول محرم و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام)، مراکز قرآنی این استان، بیش از ۱۰۰ کرسی و محفل قرآنی برگزار کردند.

او با اشاره به شرایط کرونایی جامعه گفت: این محافل و کرسی‌های تلاوت قرآن و همچنین مراسم عزاداری دهه اول محرم در فضا‌های آزاد و با رعایت کامل شیوه نامه بهداشتی برگزار شد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر همچنین با اشاره به برگزاری پویش ملی «هر تشکل قرآنی، یک هیات حسینی»، افزود: این پویش همزمان با فرا رسیدن ایام محرم به ۳۴۰ مرکز قرآنی استان ابلاغ شد.

احمدی منفرد ادامه داد: از آنجایی که این مراکز قرآنی به صورت خودجوش همه ساله در عزای سیدالشهداء پیشگام هستند، این طرح با استقبال بسیار خوب این مراکز مواجه شد.

او بیان کرد:برگزاری پویش‌های مختلف، برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی به صورت حضوری و مجازی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، پخش نذور، طبخ غذای گرم و توزیع میان نیازمندان و همچنین نصب پرچم و بیرق‌های مشکی بر سردر مراکز قرآنی و خانه‌ها و محله‌های همجوار از دیگر اقدامات مراکز قرآنی در دهه اول محرم بوده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ک

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.