سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با دستور معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری انجام شد؛

تخصیص اعتبار برای تکمیل ۵ سالن ورزشی در گلستان

در سفر معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری به گلستان برای تکمیل ۵ سالن ورزشی در روستاهای استان اعتبار تخصیص داده شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، در سفر معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری به گلستان و بازدید از برخی روستا‌های استان به تخصیص اعتبار برای احداث و یا تکمیل سالن ورزشی در ۵ روستای مورد بازدید موافقت شد.

علی نصیبی مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری در این رابطه گفت: به جز سالن روستای میرمحله گرگان که متعلق به دهیاری است، مجری سایر طرح های مذکور اداره کل ورزش و جوانان است که پس از مبادله موافقتنامه با سازمان مدیریت و برنامه ریزی، طرح ها با نظارت فرمانداری‌ها اجرا خواهد شد.

او افزود: برای تکمیل سالن ورزشی روستای میرمحله بخش مرکزی گرگان یک میلیارد تومان، تکمیل سالن ورزشی روستای وامنان بخش چشمه ساران آزادشهر ۱ میلیارد تومان و تجهیز سالن ورزشی روستای چهارده بخش مرکزی کردکوی ۲۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

نصیبی ادامه داد: آغاز عملیات اجرایی سالن ورزشی روستای گدم آباد بخش مرکزی گنبدکاووس ۴۰۰ میلیون تومان در مرحله اول و آغاز عملیات اجرایی سالن ورزشی روستای کرند بخش داشلی برون گنبدکاووس هم با ۴۰۰ میلیون تومان موافقت شده است.

مدیرکل امور روستایی و شورا‌ها استانداری گلستان گفت: در سفر دکتر نوبخت رئیس وقت سازمان مدیریت و برنامه ریزی به استان، مبالغ دیگری برای تکمیل سالن ورزشی دهیاری پیچک محله علی آباد کتول و میرمحله گرگان نیز از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی تخصیص یافت که به محض ابلاغ، عملیات تکمیل سالن‌های مذکور انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.